• 09-01-2020, 14:41:32
    #19
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %100 eminiz.
    Cihazda sadece Netflix ve Youtube var... Yeni uygulama yükleyemiyorsunuz.
    İçerisinde android yok cihazın. Bu yüzden almadım ben hocam yoksa bende alacaktım bugün.
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 yıl sonra içindeki led ler söner ortlama 500 -600 masrafı çıkar
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sipariş vermeden önce kullanan var mı diye sorsaydın daha iyidi hocam
    Aldık artık hayırlısı
  • 09-01-2020, 15:02:18
    #20
    Üyeliği durduruldu
    2 yıl önce bizde almıştık bunun internetsiz olanını. 1350 TL küsür fiyatı vardı. 2 yıldır bir arızasını felan görmedim.Bizim evde her gün 12-14 saat arası aralıksız çalışır hiç kapanmaz.
    Görüntü kalitesi oldukça iyi. Gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.
  • 09-01-2020, 16:38:09
    #21
    Bende ps4 oynamak için alacağım görüntü kalitesini paylaşırsanız sevınırım cihazın
  • 09-01-2020, 17:21:03
    #22
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    tavsiye ederim 3 adet almıştım hatta biri de 55" olanından. tam bir F/P ürünüdür
  • 09-01-2020, 17:26:12
    #23
    Genelde bu marketlerde satılan TVlerin içi farklı bir markanın oluyor. BİM den aynı şekilde bir TV alınmıştı, televizyoncu bunun içinde sony var demişti. Sanırım fason yaptırılıyor. Memnun kalmazsanız iade edersiniz kolaylıkla ancak ben f/p açısından beğeneceğinizi düşünüyorum.
  • 09-01-2020, 17:27:27
    #24
    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl önce bizde almıştık bunun internetsiz olanını. 1350 TL küsür fiyatı vardı. 2 yıldır bir arızasını felan görmedim.Bizim evde her gün 12-14 saat arası aralıksız çalışır hiç kapanmaz.
    Görüntü kalitesi oldukça iyi. Gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.
    ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ps4 oynamak için alacağım görüntü kalitesini paylaşırsanız sevınırım cihazın
    BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tavsiye ederim 3 adet almıştım hatta biri de 55" olanından. tam bir F/P ürünüdür
    DijitalMedya35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde bu marketlerde satılan TVlerin içi farklı bir markanın oluyor. BİM den aynı şekilde bir TV alınmıştı, televizyoncu bunun içinde sony var demişti. Sanırım fason yaptırılıyor. Memnun kalmazsanız iade edersiniz kolaylıkla ancak ben f/p açısından beğeneceğinizi düşünüyorum.
    Çok teşekkür ediyorum
  • 09-01-2020, 21:46:22
    #25
    mesajim bulunsun.
  • 09-01-2020, 23:07:44
    #26
    4 yıl önce aldığım Hi-Level televizyonumdan memnunum, bu model değil ama sanırım 48" yada 52" olması lazım. 4k 3d smart özellikleri var. Ben almadan bir kaç ay önce a101 e gelmiş ve bitmişti ürün bende 50-100 fazlasına internetten almıştım.ben 1750TL ye aldım neredeyse aynı özellikde diğer tanınmış tv ler 3000 bandındaydı, bir çok kişi uzak dur diyebilir ama ben hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür.40TL ye vestel servisi gelip kurulumunu yapmıştı( kurulum yapacak birşey yokta maksat duvara askı aparatını taktırmak)
  • 09-01-2020, 23:31:24
    #27
    1,5 yıl önce a101 den anneme almıştık. Smart tv tırt, uygulamalar yok. 4k yayında detay çok iyi görünüyor ama sürekli aynı renk olan bölgelerde, orman ya da deniz gibi, görüntüde karıncalanma oluyor. Sanki işlemci hızı panele yetmiyor. Kanal geçişleri çok yavaş. Ancak fiyatına göre gayet iyi tv.