4 yıl önce aldığım Hi-Level televizyonumdan memnunum, bu model değil ama sanırım 48" yada 52" olması lazım. 4k 3d smart özellikleri var. Ben almadan bir kaç ay önce a101 e gelmiş ve bitmişti ürün bende 50-100 fazlasına internetten almıştım.ben 1750TL ye aldım neredeyse aynı özellikde diğer tanınmış tv ler 3000 bandındaydı, bir çok kişi uzak dur diyebilir ama ben hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür.40TL ye vestel servisi gelip kurulumunu yapmıştı( kurulum yapacak birşey yokta maksat duvara askı aparatını taktırmak)