Genelde bu marketlerde satılan TVlerin içi farklı bir markanın oluyor. BİM den aynı şekilde bir TV alınmıştı, televizyoncu bunun içinde sony var demişti. Sanırım fason yaptırılıyor. Memnun kalmazsanız iade edersiniz kolaylıkla ancak ben f/p açısından beğeneceğinizi düşünüyorum.