40 bin az para degil bence astra enjoy hb bakin
bora saglam araba illaki ama 40 bine degmez
20 yasinda.
2000 vw bora 1.6 comfortline alınır mı ?
20
●1.275
- 25-12-2019, 19:21:13
- 25-12-2019, 19:22:56Sahibinden'e Buradaki gibi bir sistem gelmesi lazım bence. Bu sitede ilana verilen araçlar piyasaya göre ucuz mu pahalı mı olduğunu gösteriyor her ilan için.
Birçok ülkede yayın yapan bu site keşke Türkiye pazarına da açılsa. - 25-12-2019, 19:23:54( Bu arada yaşına takılmayın arkadaşlar, KM oynanmamışsa milyona kadar yolu var. Benim kıytırık tek kapı polom 96 model 25 binden aşağı gitmiyor, otomatik 250 binde. Bırakalım da 20 yaşında 150 binde hasarsız araç o fiyata olsun. 2. el piyayası böyle, ben 25 bine satsam alacağım araç ne olacak? O yüzden satmıyorum. Ama tutup 15-20 bine de vermem haliyle bu nedenle. Araç alınır ama daha satılabilir veya tercih edilen modellere bakılabilir. Ford focus - fiesta falan da olur ama 15 yıllık olur.)
- 25-12-2019, 19:25:59olaya bu yönden bakıyorsak hocam 50k ya 2014 alacağına 5-6k daha koyup 2015 i20 1.4 makyajlılardan da alınabilirdiupinarbasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

40k param var max. üstüne koyamıyorum. koyabilecek durumum olsa zaten bende 2015 i20 düşünüyordum.
Ama bu fiyata da alternatiflere bakabilirsiniz sahibinden bkz: https://www.sahibinden.com/otomobil?...rice_max=41000
edit: Birkaç tane alınabilecek araç var burada ama konumu bir hayli uzak. Bana 5-6 saat uzaklıkta olsa giderim ama. 10-15 saat kadar uzak olan iller var. - 25-12-2019, 19:35:01evet ama 10k para ile arada 14 yıl oynuyor, 40k ya maalesef yok hocam araba. ben 45'e bile bulamamıştım 3-4 ay bekleyip öyle aldım. bende 40k ya almayın şuan geliriniz varsa 50-55 olduğunda alırsınız. gerçi o zamana kadar gene fırlar fiyatlar. en iyisi hiç almamakhetrx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eli yüzü düzgün araba 50-55 den başlıyor şuan


eli yüzü düzgün araba 50-55 den başlıyor şuan