• 25-12-2019, 19:21:13
    #10
    Platin üye
    40 bin az para degil bence astra enjoy hb bakin
    bora saglam araba illaki ama 40 bine degmez
    20 yasinda.
  • 25-12-2019, 19:22:56
    #11
    Sahibinden'e Buradaki gibi bir sistem gelmesi lazım bence. Bu sitede ilana verilen araçlar piyasaya göre ucuz mu pahalı mı olduğunu gösteriyor her ilan için.
    Birçok ülkede yayın yapan bu site keşke Türkiye pazarına da açılsa.
  • 25-12-2019, 19:23:54
    #12
    ( Bu arada yaşına takılmayın arkadaşlar, KM oynanmamışsa milyona kadar yolu var. Benim kıytırık tek kapı polom 96 model 25 binden aşağı gitmiyor, otomatik 250 binde. Bırakalım da 20 yaşında 150 binde hasarsız araç o fiyata olsun. 2. el piyayası böyle, ben 25 bine satsam alacağım araç ne olacak? O yüzden satmıyorum. Ama tutup 15-20 bine de vermem haliyle bu nedenle. Araç alınır ama daha satılabilir veya tercih edilen modellere bakılabilir. Ford focus - fiesta falan da olur ama 15 yıllık olur.)
  • 25-12-2019, 19:25:59
    #13
    upinarbasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 50k ya 2014 hyundai i20 aldım, hiçbir sorun yok araba çok iyi. piyasası bu civarda. 50 bine 2014 model alınabiliyoken 2000 model 40k bence saçma biraz. ama piyasa aşırı kötü şahinler bile 20k olmuş arabalar gereksiz pahalı
    olaya bu yönden bakıyorsak hocam 50k ya 2014 alacağına 5-6k daha koyup 2015 i20 1.4 makyajlılardan da alınabilirdi

    40k param var max. üstüne koyamıyorum. koyabilecek durumum olsa zaten bende 2015 i20 düşünüyordum.
    Ama bu fiyata da alternatiflere bakabilirsiniz sahibinden bkz: https://www.sahibinden.com/otomobil?...rice_max=41000

    edit: Birkaç tane alınabilecek araç var burada ama konumu bir hayli uzak. Bana 5-6 saat uzaklıkta olsa giderim ama. 10-15 saat kadar uzak olan iller var.
  • 25-12-2019, 19:35:01
    #14
    hetrx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olaya bu yönden bakıyorsak hocam 50k ya 2014 alacağına 5-6k daha koyup 2015 i20 1.4 makyajlılardan da alınabilirdi

    40k param var max. üstüne koyamıyorum. koyabilecek durumum olsa zaten bende 2015 i20 düşünüyordum.
    Ama bu fiyata da alternatiflere bakabilirsiniz sahibinden bkz: https://www.sahibinden.com/otomobil?...rice_max=41000

    edit: Birkaç tane alınabilecek araç var burada ama konumu bir hayli uzak. Bana 5-6 saat uzaklıkta olsa giderim ama. 10-15 saat kadar uzak olan iller var.
    evet ama 10k para ile arada 14 yıl oynuyor, 40k ya maalesef yok hocam araba. ben 45'e bile bulamamıştım 3-4 ay bekleyip öyle aldım. bende 40k ya almayın şuan geliriniz varsa 50-55 olduğunda alırsınız. gerçi o zamana kadar gene fırlar fiyatlar. en iyisi hiç almamak eli yüzü düzgün araba 50-55 den başlıyor şuan
  • 25-12-2019, 19:46:28
    #15
    Hocam daha geçen hafta ağır hasarlı punto 2014 sattım 37 bine. Düz vites düşünürseniz puntolar alınır o paraya linea gibi değil puntonun yol tutuşu falan daha iyi
  • 25-12-2019, 21:56:03
    #16
    40k liraya onu alacagina 2009 model honda civic al
  • 26-12-2019, 12:54:27
    #17
    Honda Civic al ne yapacan borayi yaw piyasada görmüyorum bile hiç gerek yok Honda al piyasası çok iyi istediğin zaman hemen satarsin
  • 26-12-2019, 17:11:47
    #18
    Şebeke bunlar )))

    https://www.youtube.com/watch?v=jnbWdU91LgU