upinarbasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 50k ya 2014 hyundai i20 aldım, hiçbir sorun yok araba çok iyi. piyasası bu civarda. 50 bine 2014 model alınabiliyoken 2000 model 40k bence saçma biraz. ama piyasa aşırı kötü şahinler bile 20k olmuş arabalar gereksiz pahalı
olaya bu yönden bakıyorsak hocam 50k ya 2014 alacağına 5-6k daha koyup 2015 i20 1.4 makyajlılardan da alınabilirdi

40k param var max. üstüne koyamıyorum. koyabilecek durumum olsa zaten bende 2015 i20 düşünüyordum.
Ama bu fiyata da alternatiflere bakabilirsiniz sahibinden bkz: https://www.sahibinden.com/otomobil?...rice_max=41000

edit: Birkaç tane alınabilecek araç var burada ama konumu bir hayli uzak. Bana 5-6 saat uzaklıkta olsa giderim ama. 10-15 saat kadar uzak olan iller var.