• 27-12-2019, 08:03:56
    #19
    Polo 2000 aldım 20k ya sakın bora alma hocam 10k daha koy i20 al 2013 2014 40k etmez bora 20 yaşında çok abartı fiyat
  • 27-12-2019, 08:23:34
    #20
    Şu fiyatları gördükçe üstümü başımı parçalamak istiyorum kendimde polo kullanıyorum aynı şey onun içinde geçerli bu parayı ne benim arabam ne şu arabalar hak ediyor.Bence vermeyin piyasası daha iyi modellere göz atın derim.
  • 27-12-2019, 11:31:36
    #21
    20 yaşında araba için en fazla verilecek rakam 10 bin tabiki bu benim gözümde ama piyasası elbette yüksek. 3 yıldır araç kullanmıyorum bu piyasadan çıktım ben yokum dedim hem araçlar değerinden pahalı hem benzin mzaot, mtv, trafik sigortası, yedek parça, bakım, sene geçtikçe aracın değerini kaybetmesi vs. maddi yönden tam büyük bir hortum.