20 yaşında araba için en fazla verilecek rakam 10 bin tabiki bu benim gözümde ama piyasası elbette yüksek. 3 yıldır araç kullanmıyorum bu piyasadan çıktım ben yokum dedim hem araçlar değerinden pahalı hem benzin mzaot, mtv, trafik sigortası, yedek parça, bakım, sene geçtikçe aracın değerini kaybetmesi vs. maddi yönden tam büyük bir hortum.