• 25-12-2019, 19:08:22
    #1
    Merhaba, sunrooflu 2000 model 1.6 comfortline vw bora 40.000 tl alınır mı ?
    2000tl tek hasar kaydı var. 153.000 km de
    vizesi yeni yapılmış
  • 25-12-2019, 19:10:40
    #2
    40.000 tl verip 20 yasinda araba almak bence cok mantıktız. Yinede siz bilirsiniz.
  • 25-12-2019, 19:10:59
    #3
    alınmaz hocam 20 yıllık araba 40k etmez, başka marka balın yeni model olsun hyundai,peugeot vs
  • 25-12-2019, 19:11:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Almanya'da çoktan preslenip konserve kutusuna dönmüş bir metal yığınına 40 bin vermek bence de mantıklı değil.
  • 25-12-2019, 19:12:38
    #5
    Bir ara ben de 36k ya alacaktım neredeyse, son anda vazgeçtim 15-16 yaşında arabaya o kadar verilmez diyerek. Gerçi piyasalar çok uçuk.
  • 25-12-2019, 19:13:27
    #6
    Şu arabaların piyasasını boş yere yükseltiyorlar, eğer elektrik tesisatı, motoru ve şanzımanında (genelde şanzımanlarına birşey olmaz bunların ama baktırmakta fayda var) bir sıkıntı yok ise ve fiyatta pazarlığa gidilebilir ise alınabilir.
  • 25-12-2019, 19:13:47
    #7
    verilir sahin toros bile 20 k siz dalga mı geciyorsunuz tabi volkswagen o para eder arkadasımda vardı gayette sağlam araba
  • 25-12-2019, 19:16:15
    #8
    2. el piyasasına bakarsak alınır elbet. Haa, VW daha seri alınan satılan araç daha mantıklı olabilir ama 25 binden başlıyor zaten kıytırık alınır araç serisi.
  • 25-12-2019, 19:20:17
    #9
    ben 50k ya 2014 hyundai i20 aldım, hiçbir sorun yok araba çok iyi. piyasası bu civarda. 50 bine 2014 model alınabiliyoken 2000 model 40k bence saçma biraz. ama piyasa aşırı kötü şahinler bile 20k olmuş arabalar gereksiz pahalı