( Bu arada yaşına takılmayın arkadaşlar, KM oynanmamışsa milyona kadar yolu var. Benim kıytırık tek kapı polom 96 model 25 binden aşağı gitmiyor, otomatik 250 binde. Bırakalım da 20 yaşında 150 binde hasarsız araç o fiyata olsun. 2. el piyayası böyle, ben 25 bine satsam alacağım araç ne olacak? O yüzden satmıyorum. Ama tutup 15-20 bine de vermem haliyle bu nedenle. Araç alınır ama daha satılabilir veya tercih edilen modellere bakılabilir. Ford focus - fiesta falan da olur ama 15 yıllık olur.)