• 16-12-2019, 06:21:31
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Zerura adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam, işin garip tarafı hergün bekçi tarafından kimliğimi bakılıyor, 2-3 ayda bir otelde kalırım hiç sorun yaşamadım
    Bekçi kısmını bilmiyorum, ancak otel'de sorun yaşamamızı şu şekilde yorumlayabiliriz, öğrenci olmadığınız sisteme eklenmemiş...

    Yeri gelmişken; bekçi konusu da çok ilginç kim ile görüşsem hep sorun yaşamışlar, kimlik vs soruyorlarmış, şimdiye kadar bekçilerle hiç sorun yaşamadım kimlikte sormadılar... Normalde cins insanları çekerim ama bekçilerle hiç sorun yaşamadım

    (Otelde kalırken)Sistem'de askerlik sorununuz görünse sabaha karşı polis geliyormuş...
  • 16-12-2019, 06:31:55
    #11
    Üyeliği durduruldu
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekçi kısmını bilmiyorum, ancak otel'de sorun yaşamamızı şu şekilde yorumlayabiliriz, öğrenci olmadığınız sisteme eklenmemiş...

    Yeri gelmişken; bekçi konusu da çok ilginç kim ile görüşsem hep sorun yaşamışlar, kimlik vs soruyorlarmış, şimdiye kadar bekçilerle hiç sorun yaşamadım kimlikte sormadılar... Normalde cins insanları çekerim ama bekçilerle hiç sorun yaşamadım

    (Otelde kalırken)Sistem'de askerlik sorununuz görünse sabaha karşı polis geliyormuş...
    Anladım hocam teşekkürler, 17şubat kayıt yenileme tarihi, kaydım duruyor pasif durumda yatırsam sorun olmaz sanırım
  • 16-12-2019, 06:35:15
    #12
    Zerura adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam teşekkürler, 17şubat kayıt yenileme tarihi, kaydım duruyor pasif durumda yatırsam sorun olmaz sanırım
    hocam,
    Alıntı
    2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Açık Öğretim Lisesi 2. Dönem İlk Kayıt ve Kayıt Yenileme İşlemleri 6 - 31 Ocak 2020 tarihleri arasında yapılacak.
    Kaydınızı ocak ayında gidip yenileyin ardından askeriyeye gidip öğrenci belgenizi teslim edip tecil ettirebilirsiniz. Bir sorun yok subat ayında zaten askerlik ocakta işlemleri yaparsanız yukarda verdim tarihi iyi forumlar
  • 16-12-2019, 06:43:43
    #13
    Platin üye
    En temizi askere bi an önce gidip yapmak. Ben bu düşünce ile okul biter bitmez geldim, şafak 30 şuan.
  • 16-12-2019, 06:54:17
    #14
    Üyeliği durduruldu
    T13R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam,
    Kaydınızı ocak ayında gidip yenileyin ardından askeriyeye gidip öğrenci belgenizi teslim edip tecil ettirebilirsiniz. Bir sorun yok subat ayında zaten askerlik ocakta işlemleri yaparsanız yukarda verdim tarihi iyi forumlar
    Ben lise mezunum zaten hocam açık öpretim fakultesi bu lisesi değil
  • 16-12-2019, 07:10:50
    #15
    Zerura adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben lise mezunum zaten hocam açık öpretim fakultesi bu lisesi değil
    saat geç olunca anlamamışım pardon hocam
  • 16-12-2019, 09:06:55
    #16
    Bir üniversiteye kayıt yaptırdım sadece 1 dönem devam ettim sonra bıraktım ikinci öğretim olduğu için harcı ödemedim 2 dönemdir de ödemiyorum tecilim hala düşmedi nerden baksanız 1 yıl olacak herkes düşer sen yinede kontrol et diyor ama bakalım