Bekçi kısmını bilmiyorum, ancak otel'de sorun yaşamamızı şu şekilde yorumlayabiliriz, öğrenci olmadığınız sisteme eklenmemiş...
Yeri gelmişken; bekçi konusu da çok ilginç kim ile görüşsem hep sorun yaşamışlar, kimlik vs soruyorlarmış, şimdiye kadar bekçilerle hiç sorun yaşamadım

kimlikte sormadılar... Normalde cins insanları çekerim ama bekçilerle hiç sorun yaşamadım
(Otelde kalırken)Sistem'de askerlik sorununuz görünse sabaha karşı polis geliyormuş...
Anladım hocam teşekkürler, 17şubat kayıt yenileme tarihi, kaydım duruyor pasif durumda yatırsam sorun olmaz sanırım