T13R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam,
Kaydınızı ocak ayında gidip yenileyin ardından askeriyeye gidip öğrenci belgenizi teslim edip tecil ettirebilirsiniz. Bir sorun yok subat ayında zaten askerlik ocakta işlemleri yaparsanız yukarda verdim tarihi iyi forumlar
Ben lise mezunum zaten hocam açık öpretim fakultesi bu lisesi değil