Anladım hocam teşekkürler, 17şubat kayıt yenileme tarihi, kaydım duruyor pasif durumda yatırsam sorun olmaz sanırım
hocam,
Alıntı
2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı Açık Öğretim Lisesi 2. Dönem İlk Kayıt ve Kayıt Yenileme İşlemleri 6 - 31 Ocak 2020 tarihleri arasında yapılacak.
Kaydınızı ocak ayında gidip yenileyin ardından askeriyeye gidip öğrenci belgenizi teslim edip tecil ettirebilirsiniz. Bir sorun yok subat ayında zaten askerlik ocakta işlemleri yaparsanız yukarda verdim tarihi iyi forumlar