İzmir de bu 3 hastaneden hangisi iyi ?
26
●704
- 16-12-2019, 11:14:21Üyeliği durdurulduBornova'da askerlik yaptım. Tepecik askerlerin pek uğrak yeriydi. Muhtemelen çevresi de kötüdür. Aman diyeyim.
- 16-12-2019, 14:38:14Tepeciği unutun
Behçet Uz Alsancak, Çankaya ve Fuar tarafına yakındır. Bozyaka büyük hastanedir ama yoğundur. Tercihim Behçet Uz' dan yana olurdu....
Hayırlısı olsun. - 16-12-2019, 21:18:38Behçet Uz ' a yakın semtlerdeki kiralar ablanızı zorlayabilir. Mevki ve insan uygunluğu açısından behçet uz tabikide daha uygun. Lakin kira masrafları bakımından bozyaka daha uygun gibi. Bahçelievlerde, üçyolda, bozyaka nın girişinde hatta yeşilyurtta bile yürüme mesafesinde uygun kiralık evler bulunabilir. 2 tarafa da gidip araştırmanızı tavsiye ederim.
- 16-12-2019, 21:20:46Hepsi bir birinden beterde yine behcet uz konum olarak iyi. Fakat bozyakada güzel yani kötü bir hastane degil.BerkcanO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-12-2019, 22:36:49Teşekkür ediyorum hocam, o halde Bozyakayı kesin olarak yazalım biz ön sıraya.oguzaltikardes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ediyorum hocam. Bozyaka da karar kıldık.Verinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-12-2019, 23:34:39behçetuz ulaşımı çok sıkıntılı araban olsa dert otobüs minibüs tıklım tıklım.
oralardan ev tutayım desen kiralar x2
tepecik tehlikeli.
bozyaka idealdir.
eşrefpaşaya bucaya şirinyere karabağlara da yakın
kiraları uygundur
merkezide sayılabilir.
alsancak gibi asortik değildir, tepecik gibi riskli değildir.
hakkınızda hayırlısı olsun.
Behçet Uz Alsancak, Çankaya ve Fuar tarafına yakındır. Bozyaka büyük hastanedir ama yoğundur. Tercihim Behçet Uz' dan yana olurdu....