• 16-12-2019, 10:49:13
    #19
    Kesinlikle : Behçet Uz
  • 16-12-2019, 11:14:21
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Bornova'da askerlik yaptım. Tepecik askerlerin pek uğrak yeriydi. Muhtemelen çevresi de kötüdür. Aman diyeyim.
  • 16-12-2019, 11:32:41
    #21
    Tepecik, ve Bozyaka çok kalabalık. Çok kötü hastaneler.
    Tepecikte, hastane mikrobu kapıp zora düşen insanlar tanıyorum.
    Behçet uz onlara göre daha iyi gibi siye düşünüyorum ama iyi araştır.
  • 16-12-2019, 14:38:14
    #22
    Tepeciği unutun Behçet Uz Alsancak, Çankaya ve Fuar tarafına yakındır. Bozyaka büyük hastanedir ama yoğundur. Tercihim Behçet Uz' dan yana olurdu....

    Hayırlısı olsun.
  • 16-12-2019, 21:03:29
    #23
    Behçet Uz a yakın mesafede hangi semtte evler var ve kiraları ne kadar ?
  • 16-12-2019, 21:18:38
    #24
    Behçet Uz ' a yakın semtlerdeki kiralar ablanızı zorlayabilir. Mevki ve insan uygunluğu açısından behçet uz tabikide daha uygun. Lakin kira masrafları bakımından bozyaka daha uygun gibi. Bahçelievlerde, üçyolda, bozyaka nın girişinde hatta yeşilyurtta bile yürüme mesafesinde uygun kiralık evler bulunabilir. 2 tarafa da gidip araştırmanızı tavsiye ederim.
  • 16-12-2019, 21:20:46
    #25
    BerkcanO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ablam hemşirelik için atanıcak kısmetse ama İzmir de şu 3 hastane hakkında çevresi olsun, konumu olsun bilgi verebilecek arkadaşlar yazarsa sevinirim.
    Hepsi bir birinden beterde yine behcet uz konum olarak iyi. Fakat bozyakada güzel yani kötü bir hastane degil.
  • 16-12-2019, 22:36:49
    #26
    oguzaltikardes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Behçet Uz ' a yakın semtlerdeki kiralar ablanızı zorlayabilir. Mevki ve insan uygunluğu açısından behçet uz tabikide daha uygun. Lakin kira masrafları bakımından bozyaka daha uygun gibi. Bahçelievlerde, üçyolda, bozyaka nın girişinde hatta yeşilyurtta bile yürüme mesafesinde uygun kiralık evler bulunabilir. 2 tarafa da gidip araştırmanızı tavsiye ederim.
    Teşekkür ediyorum hocam, o halde Bozyakayı kesin olarak yazalım biz ön sıraya.



    Verinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsi bir birinden beterde yine behcet uz konum olarak iyi. Fakat bozyakada güzel yani kötü bir hastane degil.
    Teşekkür ediyorum hocam. Bozyaka da karar kıldık.
  • 16-12-2019, 23:34:39
    #27
    behçetuz ulaşımı çok sıkıntılı araban olsa dert otobüs minibüs tıklım tıklım.
    oralardan ev tutayım desen kiralar x2

    tepecik tehlikeli.

    bozyaka idealdir.
    eşrefpaşaya bucaya şirinyere karabağlara da yakın
    kiraları uygundur
    merkezide sayılabilir.
    alsancak gibi asortik değildir, tepecik gibi riskli değildir.

    hakkınızda hayırlısı olsun.