Konu
İzmir de bu 3 hastaneden hangisi iyi ?
16-12-2019, 11:14:21
#20
Pikselizasyon
Üyeliği durduruldu
Bornova'da askerlik yaptım. Tepecik askerlerin pek uğrak yeriydi. Muhtemelen çevresi de kötüdür. Aman diyeyim.