• 15-12-2019, 23:38:22
    #1
    Ablam hemşirelik için atanıcak kısmetse ama İzmir de şu 3 hastane hakkında çevresi olsun, konumu olsun bilgi verebilecek arkadaşlar yazarsa sevinirim.
  • 15-12-2019, 23:39:51
    #2
    Manisada yaşıyorum 12 sene boyunca izmire gidip geldim behçet uz çocuk hastanesine kendim için. Ortalama 1 2 senedir yaşımdan dolayı bıraktım artık başka hastaneye gidiyorum. Diğerlerinin konumunu bilmiyorum tek bildiğim tepecik iyi bir yer değil. Ama behçet uz hastane olsun konumu olsun çok iyi bir yer.
  • 15-12-2019, 23:40:16
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlısı olsun. Behçet Uz Çocuk Hastanesi merkezî, ulaşımı kolay, her yere yakın, döner sermaye açısından rahat. Kendini geliştireceği güzel bir hastane.
  • 15-12-2019, 23:41:24
    #4
    Hocam tepecik'den uzak durunda..
  • 15-12-2019, 23:42:00
    #5
    Tepeciği kağıttan da aklınızdan da silin.
  • 15-12-2019, 23:44:23
    #6
    Etrafı pek tekin olmadığı için Tepeciği hiç önermiyorum. Behçet uz çok merkezi bir yerde.
  • 15-12-2019, 23:44:34
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Manisada yaşıyorum 12 sene boyunca izmire gidip geldim behçet uz çocuk hastanesine kendim için. Ortalama 1 2 senedir yaşımdan dolayı bıraktım artık başka hastaneye gidiyorum. Diğerlerinin konumunu bilmiyorum tek bildiğim tepecik iyi bir yer değil. Ama behçet uz hastane olsun konumu olsun çok iyi bir yer.
    ok35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Behçet uz konum olarak Alsancak yakın. Tepecik tehlikeli bi yer Bozyaka bi iki kere gittim bilmiyorum ama konumu güzel değil.
    WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı olsun. Behçet Uz Çocuk Hastanesi merkezî, ulaşımı kolay, her yere yakın, döner sermaye açısından rahat. Kendini geliştireceği güzel bir hastane.
    Teşekkür ediyorum hepinize behçet uz u yazacağız kararımız son ana kadar değişmezse eğer.



    ok35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Behçet uz konum olarak Alsancak yakın. Tepecik tehlikeli bi yer Bozyaka bi iki kere gittim bilmiyorum ama konumu güzel değil.
    Bozyakanın konumu ne bakımdan kötü hocam ?
  • 15-12-2019, 23:49:09
    #8
    Behçet uz çocuk hastalıkları ama bozyaka eğitim ve araştırma hastanesi. Behçet uz çoğu zaman tıklım tıklım dolu mağlum suriyeliler vs. çok kalabalık oluyor. Bozyakada farklı sayılmaz ama bir çocuk hastanesine göre karmaşası az bence ve birçok kaliteli doktoru bünyesinde barındırıyor. Konum olarak ablanız behçet uza yakın bir evi tutmak istese alsancağı tercih etmeli buda ciddi bütçe gerektiriyor ama bozyakayı seçerse kira konusundada çok sıkıntı yaşamaz.
  • 15-12-2019, 23:50:30
    #9
    BerkcanO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ediyorum hepinize behçet uz u yazacağız kararımız son ana kadar değişmezse eğer.




    Bozyakanın konumu ne bakımdan kötü hocam ?
    Hocam kararınız son anda değişir değişmez bilemem ama dediğim gibi tepecikten kesinlikle uzak durun. Belalı semt derler ya ha işte çoğu şeyin döndüğü bir yer olarak bilinir genel olarak. Kendi yorumumda da soyledigim gibi behçet uz çok iyi hastane olsun konum olsun ki diğer yorumdakilerde benimle aynı görüşte