Hocam bozyaka hastanesinin konumu çok iyi bir yerdedir ve çevresi de iyidir.
behçek uz da alsancakta ve merkezidir ama ben yine de bozyaka derim
tepecik iyi bir hastanedir fakat çevresi pek iyi değildir o yüzden yine bozyaka derim
Bozyakanın yeride iyi ev tutma yaşama açısından çevreside iyi altı üçyol zaten o açıdan bozyaka mantıklı 2 sene yaşadım orada , ancak son duyumlara göre şehir hastanesine taşınacak diyorlar bozyaka onuda araştırmanızı öneririm. Behçet uz denize 2 dk mesafede yeri çok nezih ama kesinlikle yakın mesafede yaşayamazsınız ancak ulaşım anlamından metro tramvay olsun çok kolay tüm semtlerden erişebilirsiniz.
Edit...
Yanlış okumuşum.
Bozyaka ulaşımve ortam olarak iyidir.
Behçet Uz da izmir hilton otelin arkasında alsancağın göbeğinde şehrin merkezindedir.
Tepecik izmir in çok iyi semtlerinden değildir.
Çalışma ortamlarını karşılaştıramam ama tepecik ilk elenmesi gereken olur herhalde.
Tepecik tarafını çok iyi biliyorum bildiğim halde bile keşke bilmeseydim diyorum. Beş altı kere gittim hastaneye bir kere gittim bir uzman abimizin çocuguyla ilgili olarak ancak önermediğim ve gitmenizi tavsiye etmeyeceğim bir hastane. Diğer arkadaşların da ifade etmiş olduğu gibi behçetuz çocuk hastanesine gitmeniz sizin için daha uygun olacaktır.