Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Behzet Uz Çocuk Hastanesi , hastanesi ve konumu çok iyi. Bozyaka'yı tavsiye etmiyorum tepede sayılabilecek yerde ve hastanesi kötü. Tepecik'e hiç girmiyorum Allah kimseyi oraya düşürmesin.
Aralarında en iyi Behzet Uz