Hocam bozyaka hastanesinin konumu çok iyi bir yerdedir ve çevresi de iyidir.
behçek uz da alsancakta ve merkezidir ama ben yine de bozyaka derim
tepecik iyi bir hastanedir fakat çevresi pek iyi değildir o yüzden yine bozyaka derim

netice bozyaka.