Manisada yaşıyorum 12 sene boyunca izmire gidip geldim behçet uz çocuk hastanesine kendim için. Ortalama 1 2 senedir yaşımdan dolayı bıraktım artık başka hastaneye gidiyorum. Diğerlerinin konumunu bilmiyorum tek bildiğim tepecik iyi bir yer değil. Ama behçet uz hastane olsun konumu olsun çok iyi bir yer.