Konu
İzmir de bu 3 hastaneden hangisi iyi ?
16-12-2019, 11:32:41
#21
ArmanHAN
Tepecik, ve Bozyaka çok kalabalık. Çok kötü hastaneler.
Tepecikte, hastane mikrobu kapıp zora düşen insanlar tanıyorum.
Behçet uz onlara göre daha iyi gibi siye düşünüyorum ama iyi araştır.