Tepecik, ve Bozyaka çok kalabalık. Çok kötü hastaneler.
Tepecikte, hastane mikrobu kapıp zora düşen insanlar tanıyorum.
Behçet uz onlara göre daha iyi gibi siye düşünüyorum ama iyi araştır.