• 08-12-2019, 01:00:32
    #10
    Merhaba,

    Yıllardır bu konuyu bekliyormuş gibi uzun uzun yazacağım kusura bakmayın
    15 Yaşında lise 2.sınıf öğrencisiyim kurumsal bir hosting firmasında çalışıyorum ve yaşıtlarıma göre çok üst düzeyde projelerde çalışıp, yönetimlerini sağlıyorum.
    13 Yaşında başladığım hosting sektöründe ilk önce ücretsiz çalıştım sözde bana öğretilicekti iş ancak tabi öğreten falan yok bende başladım araştırmaya.
    Her gelen destek talebi/sipariş ile yeni bilgi ediniyorum ama yaz tatilindeyiz bir yandan tekstilde çalışıyorum sabah 7 akşam 9 gelincede gece 2 3 e kadar çalışıyorum sırf bu işi meslek edinip ilerde sevdiğim mesleği yapabilmek adına.
    Neyse böyle bi 6 ay geçti sonrasında bir kaç farklı firmada çalıştım ve başarımın başlangıcı olan Atahostingi kurdum 1 Yıl boyunca 0 şikayet 0 iade 0 olumsuz müşteri ile hizmet sağladım yatırımcıma verdiğim sözleride tuttum.
    Ancak projeden ayrılmak zorunda kaldık çünkü bir yandan lise bir yandan işler. Tek başıma tüm müşterilere whatsapp, canlı destek, destek talebi, r10 vs gibi yerlerden destek veriyordum.
    Bir yandan da platonik aşık olarak kendimizi iyice bozduk. neyse yeni bir işe girdim girdiğim firma rezalet ötesi bir firmaydı çeki düzen vermek için işe koyuldum tüm müşterilere elimden geldiğince yardımcı oldum vs.
    Ay sonu geldi ödememi yapmasını istedim yapmadı yani bedava çalıştım 1 ay şikayette etsem yok sonuç gelmedi maalesef.
    O 1-2 Ay süreç içersinde delirmek üzereydim bir yandan kedimin masrafları bir yandan kendi masraflarım bir yandan işsiz kalmak ( başlamışken bırakılamıyor )
    R10 Dan açılan bir iş ilanı konusunu gördüm ve hemen başvurdum, işe alındım çok mutluydum
    Devamında bir çok kurumsal firmada çalıştım bakalım amacım liseyi bitirip Türkiyenin en iyi hosting firmalarından birinde Teknik ekipte olmak.
    NOT : Yanlış olmasın şu an çalıştığım firmada Türkiyenin en iyilerinden
  • 08-12-2019, 01:06:50
    #11
    Ben anlatayım

    Milli takımdaydım , Çok ünlü bir otele işe girmek zorunda kaldım.. sporu bıraktım sayılır.. yaş 21 ozaman 2009 yılı,,

    sporla beraber yürütürken işimi( fitness- life style) , tabi otele gelen herkes ünlü isimler herkesin bildiği simalar..

    kadro acıldı beni belgem yok diye kadroya almadılar taşeronda kaldım , halbuki nice simalara egzersizleri ben yaptırdım hep ) Ozaman ALan Markanyanda gelirdi fitnesa.

    Bu YüZden ünv okumam gerekirdi.

    Ailem izin vermedi okumama, haklılardı para lazımdı, evden kaçtım kimsenin haberi yok , Üniversiteyi yeteneğimle 100 üzerinden 100 alarak kazandım.. kazandığım zaman 3000 tlyi git gel sınav parası vs diye harcamıştım, cebimde 5 kuruş kalmamıştı,

    velhasıl 4 yıl cabuk geçti, dedim kendimi odüllendirim , yurt dışı yapim ,

    bir projeye başvurdum , 20.000 kişi içinden ilk 10 na girdim.

    ama neler cektim , ankara istanbul , mekik dokudum , toplantılar davetiyeler, hiç vazgeçmedim ...

    ve sonra üniversite sonunda 17 ülke 30 avrupa şehrini dolaştım bedava , 2013 ...

    o bedavaydı emek paha biçilemezdi....

    şimdi yaş 32,

    3 adet iş yeri güzel bir gelir var , Herşey sabah kalkıp şükredip emeğini ortaya dökmekte gizlidir...

    ve kibirlenmek insanı yer bitirir. 1 yıl once hastalandım ameliyat olup 4 ay yattım ,

    ve sonra yine şükür ettim anlatmak gerekirse en iyi başarı mal mülkte değilmiş ; ŞÜKR EDEBİL MEKMİŞ....
  • 08-12-2019, 01:13:13
    #12
    hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Yıllardır bu konuyu bekliyormuş gibi uzun uzun yazacağım kusura bakmayın
    15 Yaşında lise 2.sınıf öğrencisiyim kurumsal bir hosting firmasında çalışıyorum ve yaşıtlarıma göre çok üst düzeyde projelerde çalışıp, yönetimlerini sağlıyorum.
    13 Yaşında başladığım hosting sektöründe ilk önce ücretsiz çalıştım sözde bana öğretilicekti iş ancak tabi öğreten falan yok bende başladım araştırmaya.
    Her gelen destek talebi/sipariş ile yeni bilgi ediniyorum ama yaz tatilindeyiz bir yandan tekstilde çalışıyorum sabah 7 akşam 9 gelincede gece 2 3 e kadar çalışıyorum sırf bu işi meslek edinip ilerde sevdiğim mesleği yapabilmek adına.
    Neyse böyle bi 6 ay geçti sonrasında bir kaç farklı firmada çalıştım ve başarımın başlangıcı olan Atahostingi kurdum 1 Yıl boyunca 0 şikayet 0 iade 0 olumsuz müşteri ile hizmet sağladım yatırımcıma verdiğim sözleride tuttum.
    Ancak projeden ayrılmak zorunda kaldık çünkü bir yandan lise bir yandan işler. Tek başıma tüm müşterilere whatsapp, canlı destek, destek talebi, r10 vs gibi yerlerden destek veriyordum.
    Bir yandan da platonik aşık olarak kendimizi iyice bozduk. neyse yeni bir işe girdim girdiğim firma rezalet ötesi bir firmaydı çeki düzen vermek için işe koyuldum tüm müşterilere elimden geldiğince yardımcı oldum vs.
    Ay sonu geldi ödememi yapmasını istedim yapmadı yani bedava çalıştım 1 ay şikayette etsem yok sonuç gelmedi maalesef.
    O 1-2 Ay süreç içersinde delirmek üzereydim bir yandan kedimin masrafları bir yandan kendi masraflarım bir yandan işsiz kalmak ( başlamışken bırakılamıyor )
    R10 Dan açılan bir iş ilanı konusunu gördüm ve hemen başvurdum, işe alındım çok mutluydum
    Devamında bir çok kurumsal firmada çalıştım bakalım amacım liseyi bitirip Türkiyenin en iyi hosting firmalarından birinde Teknik ekipte olmak.
    NOT : Yanlış olmasın şu an çalıştığım firmada Türkiyenin en iyilerinden
    İnşallah istediğiniz yere gelirsiniz hocam teşekkür ederim hikaye için

    gnydnozcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben anlatayım

    Milli takımdaydım , Çok ünlü bir otele işe girmek zorunda kaldım.. sporu bıraktım sayılır.. yaş 21 ozaman 2009 yılı,,

    sporla beraber yürütürken işimi( fitness- life style) , tabi otele gelen herkes ünlü isimler herkesin bildiği simalar..

    kadro acıldı beni belgem yok diye kadroya almadılar taşeronda kaldım , halbuki nice simalara egzersizleri ben yaptırdım hep ) Ozaman ALan Markanyanda gelirdi fitnesa.

    Bu YüZden ünv okumam gerekirdi.

    Ailem izin vermedi okumama, haklılardı para lazımdı, evden kaçtım kimsenin haberi yok , Üniversiteyi yeteneğimle 100 üzerinden 100 alarak kazandım.. kazandığım zaman 3000 tlyi git gel sınav parası vs diye harcamıştım, cebimde 5 kuruş kalmamıştı,

    velhasıl 4 yıl cabuk geçti, dedim kendimi odüllendirim , yurt dışı yapim ,

    bir projeye başvurdum , 20.000 kişi içinden ilk 10 na girdim.

    ama neler cektim , ankara istanbul , mekik dokudum , toplantılar davetiyeler, hiç vazgeçmedim ...

    ve sonra üniversite sonunda 17 ülke 30 avrupa şehrini dolaştım bedava , 2013 ...

    o bedavaydı emek paha biçilemezdi....

    şimdi yaş 32,

    3 adet iş yeri güzel bir gelir var , Herşey sabah kalkıp şükredip emeğini ortaya dökmekte gizlidir...

    ve kibirlenmek insanı yer bitirir. 1 yıl once hastalandım ameliyat olup 4 ay yattım ,

    ve sonra yine şükür ettim anlatmak gerekirse en iyi başarı mal mülkte değilmiş ; ŞÜKR EDEBİL MEKMİŞ....
    Allah başarınızı daim etsin hocam, çok haklısınız şuan büyük işler yapmasam bile her anımda şükrediyorum
    Teşekkür ederim hikaye için
  • 08-12-2019, 01:18:35
    #13
    kendimce;
    blog sitesi açıp içerik girmek
    siteden backlink satarak ilk parayı kazanmak
    yazılıma merak salmak
    forum üzerinden çokça yazılım işi yaparak hem öğrencilik döneminde kimseye(aile dahil)muhtaç olmamak hemde cebin para görmesi
    forumun artık kesmemesi ve mesleki olarak yazılıma atılmak
    merdiven altı bir şirkette işe başlamak ilk iş deneyimi
    startup bir firmada işe başlamak
    kurumsal büyük bir yazılım firmasında "yazılım uzmanı" unvanı ile işe başlamak firma alanının en iyisi geleceğin Aselsan'ı

    bundan sonraki süreçte yönetim tarafına atılmayı çok istiyorum olmadı kendi işimi kurmayı bir gün deneyeceğim. Ben ticarete r10 ile atıldım İlk paramı da burada kazandım kişisel kariyerim ve hayatımda önemli bir rolü oldu yaşım henüz 24 r10 ile 2010 yılında tanışmıştım düşünün kendi adıma banka hesabı açamıyordum sağ olsun eniştemin hesabı üzerinden para transferlerini hallediyordum.
    merdiven altı dediğim şirkette 14 ay çalıştım içeride 2015 yılında 7bintl bırakarak çıktım bu günün 15-20bintlsi kadar değerliydi kendisi forumdadır hala pek çok kişiyi tokatladı yusuf burayı okursun büyük ihtimal boş adamsın unutmadım seni

    henüz yürüyecek çok yolum var belki milyonları bulamadık yada alanımızda parmakla gösterilecek biri olamadık ama anadolunun bağrından kopmuş bir ailenin yaşam savaşı içerisinde bir kişinin bile yol göstermeden tamamen kendi çabalarımla bu noktaya geldim çok şey kaybettim bu süreçte ama kaybettiğimden daha fazlasını kazandım çünki pes etmedim.

    umutsuzluk bir veba gibidir kapılmayın dostlar...
  • 08-12-2019, 01:27:07
    #14
    CodeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendimce;
    blog sitesi açıp içerik girmek
    siteden backlink satarak ilk parayı kazanmak
    yazılıma merak salmak
    forum üzerinden çokça yazılım işi yaparak hem öğrencilik döneminde kimseye(aile dahil)muhtaç olmamak hemde cebin para görmesi
    forumun artık kesmemesi ve mesleki olarak yazılıma atılmak
    merdiven altı bir şirkette işe başlamak ilk iş deneyimi
    startup bir firmada işe başlamak
    kurumsal büyük bir yazılım firmasında "yazılım uzmanı" unvanı ile işe başlamak firma alanının en iyisi geleceğin Aselsan'ı

    bundan sonraki süreçte yönetim tarafına atılmayı çok istiyorum olmadı kendi işimi kurmayı bir gün deneyeceğim. Ben ticarete r10 ile atıldım İlk paramı da burada kazandım kişisel kariyerim ve hayatımda önemli bir rolü oldu yaşım henüz 24 r10 ile 2010 yılında tanışmıştım düşünün kendi adıma banka hesabı açamıyordum sağ olsun eniştemin hesabı üzerinden para transferlerini hallediyordum.
    merdiven altı dediğim şirkette 14 ay çalıştım içeride 2015 yılında 7bintl bırakarak çıktım bu günün 15-20bintlsi kadar değerliydi kendisi forumdadır hala pek çok kişiyi tokatladı yusuf burayı okursun büyük ihtimal boş adamsın unutmadım seni

    henüz yürüyecek çok yolum var belki milyonları bulamadık yada alanımızda parmakla gösterilecek biri olamadık ama anadolunun bağrından kopmuş bir ailenin yaşam savaşı içerisinde bir kişinin bile yol göstermeden tamamen kendi çabalarımla bu noktaya geldim çok şey kaybettim bu süreçte ama kaybettiğimden daha fazlasını kazandım çünki pes etmedim.

    umutsuzluk bir veba gibidir kapılmayın dostlar...
    Teşekkür ederim hocam inşallah sizi kendi işinizin başında da görürüz
  • 09-12-2019, 00:58:05
    #15
    Vallahi anlatınca nazar değiyor hocam

    Ben halen yuvarlanmaya çalışıyorum diyebilirim. 1 haftada PC alacak parayı çıkarmayı başardım ama son günlerde epeyce bunalıyorum boş durduğum için. Umarım burada açıklama yapacak birisinden ilham alabilirim
  • 09-12-2019, 01:05:54
    #16
    başarının anahtarı HEDEF BULMAK yaptıgın işi ciddiye almak zamanında iş yapmak aldığın işi aksatmadan ve hatasız şekilde tek seferde test edip teslim etmek dogru sektöre yönelmek ŞİMDİ BEN NELER YAPTIGIMI YAZSAM 100 RAKİBİM ÇIKAR kısa ve öz anlattım örnek verelim kodlamayı hemen hemen herkes yapıyor ama dogru adımları ve dogru hak edişi yazmadıkları icin çogu boş zaman harcıyor mesela biri var profesyonel ama iş yapımı yılda 3 5 ama işten yarım yamalak anlayan peş peşe teklifler alıp iş yapıyor burda şu devreye giriyor ucuz iş yapmak yada zamanında iş teslimi müşteri memnuniyeti YADA dogru adım atarak o kitleye ulaşıyor
    aynı seo gibi düşünün işinizin yönlendirmesini dogru cumlelerle ilerletin..
    UMARIM ANLATABİLDİM rast gele
    not: dogru adım atan ve işinde dogru olan EV ALIR ARABA ALIR YAT ALIR KAT ALIR
    benim konularım var mesela inceleyin görürsünüz. mutlaka
  • 09-12-2019, 01:07:36
    #17
    mlbdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi anlatınca nazar değiyor hocam

    Ben halen yuvarlanmaya çalışıyorum diyebilirim. 1 haftada PC alacak parayı çıkarmayı başardım ama son günlerde epeyce bunalıyorum boş durduğum için. Umarım burada açıklama yapacak birisinden ilham alabilirim
    Allah artırsın hocam
    elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarının anahtarı HEDEF BULMAK yaptıgın işi ciddiye almak zamanında iş yapmak aldığın işi aksatmadan ve hatasız şekilde tek seferde test edip teslim etmek dogru sektöre yönelmek ŞİMDİ BEN NELER YAPTIGIMI YAZSAM 100 RAKİBİM ÇIKAR kısa ve öz anlattım örnek verelim kodlamayı hemen hemen herkes yapıyor ama dogru adımları ve dogru hak edişi yazmadıkları icin çogu boş zaman harcıyor mesela biri var profesyonel ama iş yapımı yılda 3 5 ama işten yarım yamalak anlayan peş peşe teklifler alıp iş yapıyor burda şu devreye giriyor ucuz iş yapmak yada zamanında iş teslimi müşteri memnuniyeti YADA dogru adım atarak o kitleye ulaşıyor
    aynı seo gibi düşünün işinizin yönlendirmesini dogru cumlelerle ilerletin..
    UMARIM ANLATABİLDİM rast gele
    not: dogru adım atan ve işinde dogru olan EV ALIR ARABA ALIR YAT ALIR KAT ALIR
    benim konularım var mesela inceleyin görürsünüz. mutlaka
    Haklısınız hocam işi iyi ve kaliteli yapmak önemli
  • 09-12-2019, 04:27:15
    #18
    Lise çağımda oyun sunucusu işine girmiştim server kiralayıp satiyordum. Çok güzel yerlere gelmiştim şuan ki oyunyöneticisinden daha büyüktüm çok güzel paralar kazanıyordum ama arkadaş ortamindan alkolden bilgisayar başina geçemiyordum. Ozamanlar telefondan yönetmek diye bir olay yoktu. Müşterilerle ilginemedim çöküş başladi ve en son nixcon datacenter birden kayboldu ve ip adresleri değişince
    Battim. Pes etmedim daha sonra yetişkin video siteleri v.s açtim bir dönem oradan kazandım ve tib olaylarindan biraktim.
    Daha sonra kadiköy serüvenine katildim e ticarete başladım facebookta reklam çikardim kaçak elektrnonik ürünler sattim günlük 3 4 bin kazanıyordum ve cezaevine girdim o süreçte birsürü geri ödeme yaptim ve sadece elimde 2 tane arabam kaldi. Dişardan yargılanarak tahliye oldum 6 ay sonra. Çiktiğimda 15 gün arayla 2 aracımıda pert ettim birisi m3 diğeride range rover dı sıfır almiştim ve alkolluydum 2014 senesinde 330 bine almiştim ve hurdaolarak sattim. Bmw de kasko yoktu ve 3 araca çarptim sigorta 26 bine kadar karşiliyordu üstünü cebimden yani range den gelen parayla tamamladim. Anladim ki haram bana yaramiyor telefoncu dükkani açtim 3 oparatörün en alt bayiliğini alip tek dükkanda ufak tefek iş yapıyordum bi kıza takıldım ve kendimi doğup büyüdüğüm yerden uzaklaşmak kızı görmemek için dükkanı kapadım ve o ilçeden ailemden ayrıldım. Tabi bu süreçte sürekli mahkemeler cezalar aliyor yargitaya yolluyorum ve tutuklandiğim dosyadan 110 ay ceza aldim şuan halen yargıtayda. Kartalda gece clubune ortak oldum 4 sene oldu işlerim iyi çok şükür ama gece çalişiyorum tatilim dini günler harici hasta olsam bile yok.O yüzden şuan forumdan bi kardeşim sayesinde e ticarere yatirim yapıyorum.Burada kazancım iyi ve e ticarete yatiriyorum parami iş oturana kadar düzenimi bozmak istemiyorum. Kız arkadaşim ilgileniyor siteyle inşallah tutar ve normal insanlar gibi yaşamaya başlarim.