kendimce;
blog sitesi açıp içerik girmek
siteden backlink satarak ilk parayı kazanmak
yazılıma merak salmak
forum üzerinden çokça yazılım işi yaparak hem öğrencilik döneminde kimseye(aile dahil)muhtaç olmamak hemde cebin para görmesi
forumun artık kesmemesi ve mesleki olarak yazılıma atılmak
merdiven altı bir şirkette işe başlamak ilk iş deneyimi
startup bir firmada işe başlamak
kurumsal büyük bir yazılım firmasında "yazılım uzmanı" unvanı ile işe başlamak firma alanının en iyisi geleceğin Aselsan'ı

bundan sonraki süreçte yönetim tarafına atılmayı çok istiyorum olmadı kendi işimi kurmayı bir gün deneyeceğim. Ben ticarete r10 ile atıldım İlk paramı da burada kazandım kişisel kariyerim ve hayatımda önemli bir rolü oldu yaşım henüz 24 r10 ile 2010 yılında tanışmıştım düşünün kendi adıma banka hesabı açamıyordum sağ olsun eniştemin hesabı üzerinden para transferlerini hallediyordum.
merdiven altı dediğim şirkette 14 ay çalıştım içeride 2015 yılında 7bintl bırakarak çıktım bu günün 15-20bintlsi kadar değerliydi kendisi forumdadır hala pek çok kişiyi tokatladı yusuf burayı okursun büyük ihtimal boş adamsın unutmadım seni

henüz yürüyecek çok yolum var belki milyonları bulamadık yada alanımızda parmakla gösterilecek biri olamadık ama anadolunun bağrından kopmuş bir ailenin yaşam savaşı içerisinde bir kişinin bile yol göstermeden tamamen kendi çabalarımla bu noktaya geldim çok şey kaybettim bu süreçte ama kaybettiğimden daha fazlasını kazandım çünki pes etmedim.

umutsuzluk bir veba gibidir kapılmayın dostlar...