R10'un Logosu Hep Böyle Kalmalı.
55
●2.465
- 10-11-2019, 04:17:38Logo gerçekten çok güzel olmuş çokta yakışmış ama r10'nun da kendine özgü bir logosu var. Özel günlerde olması daha anlamlı olur diye düşünüyorum.

- 10-11-2019, 09:37:53AdministratorArkadaşları her konuyu abartmayı, tartışmayı, ötekileştirmeyi o kadar çok seviyorsunuz ki..
Bugün 10 Kasım biz Türk milleti için önemli ve anlamlı bir gün. Bırakın tartışmayı, abartmayı bugün Cumhuriyetimizin kurucusu Mustafa Kemal Atatürkü saygıyla, minnetle analım.. - 10-11-2019, 12:08:06O nasıl söz? Ata'nın nesinden rahatsız olunabilir ki? İlginçystr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2019, 12:11:37Linçlik bir durum yok hepimiz Atamızı seviyoruz, burası ticaret yapılan bir platform. Markalar kendi logolarını kullanırlar ve özel günlerde bu tür değişiklik yapar ama kalıcı olması bencede olmaz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel günlerde bu şekilde hatırlamak daha makul. Yoksa hergün kalması biraz değişik kaçıyor, webmaster forumu ticaret burada, d0landırıcılık burada yani uygun değil hergün olması.
