Belki linç yiyeceğim ama biraz garip olur bence
Her işletmenin bir logosu vardır

Özel günlerde ATAMIZIN resmi yerini alıyor zaten
Linçlik bir durum yok hepimiz Atamızı seviyoruz, burası ticaret yapılan bir platform. Markalar kendi logolarını kullanırlar ve özel günlerde bu tür değişiklik yapar ama kalıcı olması bencede olmaz.
Özel günlerde bu şekilde hatırlamak daha makul. Yoksa hergün kalması biraz değişik kaçıyor, webmaster forumu ticaret burada, d0landırıcılık burada yani uygun değil hergün olması.