Konu
R10'un Logosu Hep Böyle Kalmalı.
10-11-2019, 04:17:38
#39
kertenkele01
Logo gerçekten çok güzel olmuş çokta yakışmış ama r10'nun da kendine özgü bir logosu var. Özel günlerde olması daha anlamlı olur diye düşünüyorum.