Konu
R10'un Logosu Hep Böyle Kalmalı.
10-11-2019, 11:15:05
#42
AliYucel
Gerçekten güzel olmuş.
@
Coskun
; bey logoyu yapan arkadaşımız R10dan mı? Ayrıca sadece özel günlerde olması daha anlamlı ve özel olur.