ystr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ataturkculer dernegi mi burasi?
Ozel gunde atamizi anmis, şık bir hareket yapilmis.
Baska bi zaman gorsem, dernek sanirim bu siteyi, bilmesem.
Hersey yerinde guzel
O nasıl söz? Ata'nın nesinden rahatsız olunabilir ki? İlginç