Konu
R10'un Logosu Hep Böyle Kalmalı.
10-11-2019, 12:08:06
#44
globaltr
ystr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ataturkculer dernegi mi burasi?
Ozel gunde atamizi anmis, şık bir hareket yapilmis.
Baska bi zaman gorsem, dernek sanirim bu siteyi, bilmesem.
Hersey yerinde guzel
O nasıl söz? Ata'nın nesinden rahatsız olunabilir ki? İlginç