• 03-11-2019, 00:19:49
    #10
    RuLLeTs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam evde bir sorun yok, 1 kez bile olsun sigara içilmedi balkon haricinde. O konuda gerçekten içim rahat. Aidat borcunu zorda kalmadıkça geciktirmemeye bile çalışıyorum, gerisini siz düşünün. Sadece depozitoyu artık bu sefer alalım diyorum. Bu arada ben 2-3 gün içinde evi boşaltıyorum madem, depozitoyu getir evi-anahtarı teslim al deme hakkım var mıdır ?
    Kontratınız ne zaman bitiyor?
  • 03-11-2019, 00:23:03
    #11
    Montana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kontratınız ne zaman bitiyor?
    Geçtiğimiz senelerde Nisan ayında girerken yapmıştık senelik. Sonraki sene geldiğinde ortalama 200 TL civari kendimce bir arttırım ile kira ödemeye devam ettim.. Aramızda bir konuşma ya da kontrat yenileme olmadı. Önceki evimde de mesela onda 13 sene oturdum ilk seneden sonra belli limitlerde arttırarak ödemeye devam etmiştim kontrat yenilemeden.
  • 03-11-2019, 00:27:55
    #12
    RuLLeTs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçtiğimiz senelerde Nisan ayında girerken yapmıştık senelik. Sonraki sene geldiğinde ortalama 200 TL civari kendimce bir arttırım ile kira ödemeye devam ettim.. Aramızda bir konuşma ya da kontrat yenileme olmadı. Önceki evimde de mesela onda 13 sene oturdum ilk seneden sonra belli limitlerde arttırarak ödemeye devam etmiştim kontrat yenilemeden.
    kiracı mal sahibi ilişkilerinde aksi belirtilmezse kontratınız otomatik olarak yenilenir.
    Mesela mal sahibi size bilgi vermeden kontrat bitti niye çıkmıyosun diyemez. Resmi yollarla size ihtar çekip sözleşmeyi bitireceğini beyan etmesi gerekir.
    Eğer beyan etmezse kontrat her yıl +1 süre üzer.
    Geldik asıl meseleye. Nisandan nisana bir kontrat olduysa yasal olarak nisana kadar oturma sözü vermiş oluyorsunuz. Burada mal sahibinin de mağduriyeti doğar.
    Eğer mal sahibi çıkmanızda sakınca görmüyorsa oda size jest yapıyor bilginiz olsun
  • 03-11-2019, 00:56:19
    #13
    Montana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kiracı mal sahibi ilişkilerinde aksi belirtilmezse kontratınız otomatik olarak yenilenir.
    Mesela mal sahibi size bilgi vermeden kontrat bitti niye çıkmıyosun diyemez. Resmi yollarla size ihtar çekip sözleşmeyi bitireceğini beyan etmesi gerekir.
    Eğer beyan etmezse kontrat her yıl +1 süre üzer.
    Geldik asıl meseleye. Nisandan nisana bir kontrat olduysa yasal olarak nisana kadar oturma sözü vermiş oluyorsunuz. Burada mal sahibinin de mağduriyeti doğar.
    Eğer mal sahibi çıkmanızda sakınca görmüyorsa oda size jest yapıyor bilginiz olsun
    Karşılıklı iyi niyet içerisinde oldum hep, mesajlarıma aynı niyetle cevap gelseydi farklı olurdu tabii. Neyseki son gelen mesajla daire teslim alınıp iade yapılacak. Tabii 2-3 güne boşaltıyorum. Teşekkür ederim mesajlarınız için.