Montana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kontratınız ne zaman bitiyor?
Geçtiğimiz senelerde Nisan ayında girerken yapmıştık senelik. Sonraki sene geldiğinde ortalama 200 TL civari kendimce bir arttırım ile kira ödemeye devam ettim.. Aramızda bir konuşma ya da kontrat yenileme olmadı. Önceki evimde de mesela onda 13 sene oturdum ilk seneden sonra belli limitlerde arttırarak ödemeye devam etmiştim kontrat yenilemeden.