Hocam evde bir sorun yok, 1 kez bile olsun sigara içilmedi balkon haricinde. O konuda gerçekten içim rahat. Aidat borcunu zorda kalmadıkça geciktirmemeye bile çalışıyorum, gerisini siz düşünün.

Sadece depozitoyu artık bu sefer alalım diyorum.

Bu arada ben 2-3 gün içinde evi boşaltıyorum madem, depozitoyu getir evi-anahtarı teslim al deme hakkım var mıdır ?
Kontratınız ne zaman bitiyor?