RuLLeTs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam evde bir sorun yok, 1 kez bile olsun sigara içilmedi balkon haricinde. O konuda gerçekten içim rahat. Aidat borcunu zorda kalmadıkça geciktirmemeye bile çalışıyorum, gerisini siz düşünün. Sadece depozitoyu artık bu sefer alalım diyorum. Bu arada ben 2-3 gün içinde evi boşaltıyorum madem, depozitoyu getir evi-anahtarı teslim al deme hakkım var mıdır ?
Kontratınız ne zaman bitiyor?