Montana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kiracı mal sahibi ilişkilerinde aksi belirtilmezse kontratınız otomatik olarak yenilenir.
Mesela mal sahibi size bilgi vermeden kontrat bitti niye çıkmıyosun diyemez. Resmi yollarla size ihtar çekip sözleşmeyi bitireceğini beyan etmesi gerekir.
Eğer beyan etmezse kontrat her yıl +1 süre üzer.
Geldik asıl meseleye. Nisandan nisana bir kontrat olduysa yasal olarak nisana kadar oturma sözü vermiş oluyorsunuz. Burada mal sahibinin de mağduriyeti doğar.
Eğer mal sahibi çıkmanızda sakınca görmüyorsa oda size jest yapıyor bilginiz olsun
Karşılıklı iyi niyet içerisinde oldum hep, mesajlarıma aynı niyetle cevap gelseydi farklı olurdu tabii. Neyseki son gelen mesajla daire teslim alınıp iade yapılacak. Tabii 2-3 güne boşaltıyorum. Teşekkür ederim mesajlarınız için.