Sanırım muayene yapıyorlarmış, birsürü evrak vs. 1 gün tamamen ona ayırmak gerekiyormuş halletmek için öyle diyorlar. birde "don"una kadar soyuyorlarmış seni muayene için
. doğrumu acaba ?
7
●3.405
Sanırım muayene yapıyorlarmış, birsürü evrak vs. 1 gün tamamen ona ayırmak gerekiyormuş halletmek için öyle diyorlar. birde "don"una kadar soyuyorlarmış seni muayene için
. doğrumu acaba ?
peki sadece muayene eden doktor görecek değil mi ? toplu bir şekilde yapmasınlar sonra gora daki gibi. Hatta bazılarının donlarını bile çıkarttırıyorlarmış..:S "Gözlerinizi kapatın, indirin donları" demesinler sonra
