• 14-08-2008, 18:12:17
    #1
    askerlik yoklama kağıdım geldi ve son yoklama tarihi yarın. Yani yarın askerlik şubesine gideceğim. Fakat ilk defa olduğu için acemiyim, bu konu hakkında tecrübesi olan arkadaşlar biraz bilgi verirlerse sevinirim Sanırım muayene yapıyorlarmış, birsürü evrak vs. 1 gün tamamen ona ayırmak gerekiyormuş halletmek için öyle diyorlar. birde "don"una kadar soyuyorlarmış seni muayene için. doğrumu acaba ?
  • 14-08-2008, 18:24:53
    #2
    Don meselesi doğru güzel bi boxer giy

    Ehliyetin,bilgisyar programcılığı sertifikan vs. varsa fotokopileriyle gitmeyi unutma.
    Son gün olması biraz kötü olmuş.
  • 14-08-2008, 18:46:07
    #3
    hmm kötüymüş peki sadece muayene eden doktor görecek değil mi ? toplu bir şekilde yapmasınlar sonra gora daki gibi. Hatta bazılarının donlarını bile çıkarttırıyorlarmış..:S "Gözlerinizi kapatın, indirin donları" demesinler sonra
  • 14-08-2008, 19:04:44
    #4
    gameforevertr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hmm kötüymüş peki sadece muayene eden doktor görecek değil mi ? toplu bir şekilde yapmasınlar sonra gora daki gibi. Hatta bazılarının donlarını bile çıkarttırıyorlarmış..:S "Gözlerinizi kapatın, indirin donları" demesinler sonra
    Onu askere alındıktan sonra yapıyorlar diye duydum.Bana yoklamada yapılmadı.

    Kısaca şöyle anlatayım;Bi gün öğleden sonra 1-2 gibi gittim oraya elimize yoklama kağıdıyla bi tecil kağıdı verdiler onlar bi güzel doldurduk.Sonra bi komutanın yanında fotokopileri falan dosyaya zımbaladılar(yanlız tam olarak ne götürdüğümü hatılamıyorum 1 sene geçti aradan).Sonra 10-15 kişi bizi spor salonu gibi bi yere götürdüler soyunma odasında "sadece don kalsın" dediler.Sonra bi doktorun karşısına çıktık renk körlüğüne falan baktı , yanında bi komutan neden tecil ettiriyosun falan filan sorular sordu.Sonrada çıktım gittim tabi üstümü giyindikten sonra
    Yaklaşık 2 saat sürdü ama ben son gün gitmemiştim...
    EDİT:
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlısı olsun ama bence sakın ehliyetini götürme üstüne bi araba zimmetliyorlarmış birşeyde olursa sana ödetiyorlarmış bildigim bu dogrumu yanlışmı bilemem
    Ben ehliyet fotokopisi götürdüm ama yoklama kağıdında yazıyordu zaten B sınıfı ehliyetimin olduğu.Adamların zaten haberi oluyor
  • 14-08-2008, 19:07:26
    #5
    hayırlısı olsun ama bence sakın ehliyetini götürme üstüne bi araba zimmetliyorlarmış birşeyde olursa sana ödetiyorlarmış bildigim bu dogrumu yanlışmı bilemem
  • 14-08-2008, 19:15:18
    #6
    yoklamada o sekılde bır kontrolden gecmıyorsun saglık kontrolune gıdıyorsun tabıkı ama bır sorunun varmı dıye soruyolar ne söylersen söyle askerlık yapabılır raporu verıyorlar. askerde ılk 2 gunde saglık kontrolunden gecıyorsun ıste o zaman gercekten askerlık yapabılecek duzeydemısın yoksa degılmısın dıye bır karar verıyorlar eger yapacak durumda degılsen curuge cıkartıyorlar senı
  • 14-08-2008, 19:15:21
    #7
    Hadi hayırlı tezkereler :=) Donda bırakıyolarmış yaw tamamen soyacak kadar acımasız değillerdir
  • 14-08-2008, 19:24:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    T ı k l a

    bu konuyada bir goz gezdır ıstersen bir kaç gun once bu tarz konusmalar geçmişti