hmm kötüymüş peki sadece muayene eden doktor görecek değil mi ? toplu bir şekilde yapmasınlar sonra gora daki gibi. Hatta bazılarının donlarını bile çıkarttırıyorlarmış..:S "Gözlerinizi kapatın, indirin donları" demesinler sonra