yoklamada o sekılde bır kontrolden gecmıyorsun saglık kontrolune gıdıyorsun tabıkı ama bır sorunun varmı dıye soruyolar ne söylersen söyle askerlık yapabılır raporu verıyorlar. askerde ılk 2 gunde saglık kontrolunden gecıyorsun ıste o zaman gercekten askerlık yapabılecek duzeydemısın yoksa degılmısın dıye bır karar verıyorlar eger yapacak durumda degılsen curuge cıkartıyorlar senı