hmm kötüymüş

peki sadece muayene eden doktor görecek değil mi ? toplu bir şekilde yapmasınlar sonra gora daki gibi. Hatta bazılarının donlarını bile çıkarttırıyorlarmış..:S "Gözlerinizi kapatın, indirin donları" demesinler sonra
Onu askere alındıktan sonra yapıyorlar diye duydum.Bana yoklamada yapılmadı.
Kısaca şöyle anlatayım;Bi gün öğleden sonra 1-2 gibi gittim oraya elimize yoklama kağıdıyla bi tecil kağıdı verdiler onlar bi güzel doldurduk.Sonra bi komutanın yanında fotokopileri falan dosyaya zımbaladılar(yanlız tam olarak ne götürdüğümü hatılamıyorum 1 sene geçti aradan).Sonra 10-15 kişi bizi spor salonu gibi bi yere götürdüler soyunma odasında "sadece don kalsın" dediler.Sonra bi doktorun karşısına çıktık renk körlüğüne falan baktı , yanında bi komutan neden tecil ettiriyosun falan filan sorular sordu.Sonrada çıktım gittim tabi üstümü giyindikten sonra

Yaklaşık 2 saat sürdü ama ben son gün gitmemiştim...
EDİT:
hayırlısı olsun ama bence sakın ehliyetini götürme

üstüne bi araba zimmetliyorlarmış birşeyde olursa sana ödetiyorlarmış bildigim bu dogrumu yanlışmı bilemem
Ben ehliyet fotokopisi götürdüm ama yoklama kağıdında yazıyordu zaten B sınıfı ehliyetimin olduğu.Adamların zaten haberi oluyor