gameforevertr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hmm kötüymüş peki sadece muayene eden doktor görecek değil mi ? toplu bir şekilde yapmasınlar sonra gora daki gibi. Hatta bazılarının donlarını bile çıkarttırıyorlarmış..:S "Gözlerinizi kapatın, indirin donları" demesinler sonra
Onu askere alındıktan sonra yapıyorlar diye duydum.Bana yoklamada yapılmadı.

Kısaca şöyle anlatayım;Bi gün öğleden sonra 1-2 gibi gittim oraya elimize yoklama kağıdıyla bi tecil kağıdı verdiler onlar bi güzel doldurduk.Sonra bi komutanın yanında fotokopileri falan dosyaya zımbaladılar(yanlız tam olarak ne götürdüğümü hatılamıyorum 1 sene geçti aradan).Sonra 10-15 kişi bizi spor salonu gibi bi yere götürdüler soyunma odasında "sadece don kalsın" dediler.Sonra bi doktorun karşısına çıktık renk körlüğüne falan baktı , yanında bi komutan neden tecil ettiriyosun falan filan sorular sordu.Sonrada çıktım gittim tabi üstümü giyindikten sonra
Yaklaşık 2 saat sürdü ama ben son gün gitmemiştim...
EDİT:
BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlısı olsun ama bence sakın ehliyetini götürme üstüne bi araba zimmetliyorlarmış birşeyde olursa sana ödetiyorlarmış bildigim bu dogrumu yanlışmı bilemem
Ben ehliyet fotokopisi götürdüm ama yoklama kağıdında yazıyordu zaten B sınıfı ehliyetimin olduğu.Adamların zaten haberi oluyor