askerlik yoklama kağıdım geldi ve son yoklama tarihi yarın. Yani yarın askerlik şubesine gideceğim. Fakat ilk defa olduğu için acemiyim, bu konu hakkında tecrübesi olan arkadaşlar biraz bilgi verirlerse sevinirim Sanırım muayene yapıyorlarmış, birsürü evrak vs. 1 gün tamamen ona ayırmak gerekiyormuş halletmek için öyle diyorlar. birde "don"una kadar soyuyorlarmış seni muayene için. doğrumu acaba ?