İstanbul itfaiyesi'nden uyarı var!
Telefonlarla birbirinizi aramayın, gerekliyse mesaj atın, şebekeyi meşkul ettiğimiz için 110 ihbar hattına dahi ulaşılamıyormuş.
Gruplarınızda bunu paylaşmanızda fayda var.
Hepimize geçmiş olsun.
İstanbul İtfaiyesinden Uyarı [Telefon hatları hk]
7
●400
- 26-09-2019, 16:24:20
- 26-09-2019, 16:35:52Doğru bir uyarı tabi ki herkes birine ulaşmaya çalışıyor. İyi olduğunu öğrenince uzatmayıp kapatmak lazım. İyi misin? İyiyim. Bir sorun var mı? Yok. Tamam sonra konuşuruz deyip kapatmak lazım. Millet 15 dk konuşuyor fırsat bulmuş arıyor çocuklardan, eğitim durumundan, olası depremlerden, siyasetten her şeyden konuşuyorlar.
- 26-09-2019, 17:49:35senator35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemasamın üzerinde 2 tane türktelekom hat telefon var, biri çalışıyor biri çalışmıyor. prime hizmetleri aradım acaba faturamı ödenmedi diyeofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-09-2019, 17:54:22masterdisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hadi istanbulu anladım diyarbakırdayım yine arama yapamıyorum
vodafone bu arada - 26-09-2019, 17:56:45e diyarbakırın yarısından çoğu istanbulda zatenKReXLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle