• 26-09-2019, 16:24:20
    #1
    İstanbul itfaiyesi'nden uyarı var!
    Telefonlarla birbirinizi aramayın, gerekliyse mesaj atın, şebekeyi meşkul ettiğimiz için 110 ihbar hattına dahi ulaşılamıyormuş.
    Gruplarınızda bunu paylaşmanızda fayda var.

    Hepimize geçmiş olsun.
  • 26-09-2019, 16:35:52
    #2
    Doğru bir uyarı tabi ki herkes birine ulaşmaya çalışıyor. İyi olduğunu öğrenince uzatmayıp kapatmak lazım. İyi misin? İyiyim. Bir sorun var mı? Yok. Tamam sonra konuşuruz deyip kapatmak lazım. Millet 15 dk konuşuyor fırsat bulmuş arıyor çocuklardan, eğitim durumundan, olası depremlerden, siyasetten her şeyden konuşuyorlar.
  • 26-09-2019, 16:45:43
    #3
    benim türk telekom çekmiyor ne arayabiliyorum nede aranabiliyorum bulunduğum bölge afyonkarahisar
  • 26-09-2019, 17:46:54
    #4
    Turktelekom kullanıyorum Ankaradayım mesaj dahi gitmiyor
  • 26-09-2019, 17:49:35
    #5
    senator35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim türk telekom çekmiyor ne arayabiliyorum nede aranabiliyorum bulunduğum bölge afyonkarahisar
    ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turktelekom kullanıyorum Ankaradayım mesaj dahi gitmiyor
    masamın üzerinde 2 tane türktelekom hat telefon var, biri çalışıyor biri çalışmıyor. prime hizmetleri aradım acaba faturamı ödenmedi diye
  • 26-09-2019, 17:54:22
    #6
    masterdisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul itfaiyesi'nden uyarı var!
    Telefonlarla birbirinizi aramayın, gerekliyse mesaj atın, şebekeyi meşkul ettiğimiz için 110 ihbar hattına dahi ulaşılamıyormuş.
    Gruplarınızda bunu paylaşmanızda fayda var.

    Hepimize geçmiş olsun.

    hadi istanbulu anladım diyarbakırdayım yine arama yapamıyorum



    vodafone bu arada
  • 26-09-2019, 17:56:45
    #7
    KReXLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi istanbulu anladım diyarbakırdayım yine arama yapamıyorum




    vodafone bu arada
    e diyarbakırın yarısından çoğu istanbulda zaten
  • 26-09-2019, 18:17:17
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biraz daha büyük olsa Türkiyenin hiç bir yerinde çalışmayacak anlaşılan . Şansa yaşıyoruz valla