İstanbul itfaiyesi'nden uyarı var!
Telefonlarla birbirinizi aramayın, gerekliyse mesaj atın, şebekeyi meşkul ettiğimiz için 110 ihbar hattına dahi ulaşılamıyormuş.
Gruplarınızda bunu paylaşmanızda fayda var.

Hepimize geçmiş olsun.