masterdisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul itfaiyesi'nden uyarı var!
Telefonlarla birbirinizi aramayın, gerekliyse mesaj atın, şebekeyi meşkul ettiğimiz için 110 ihbar hattına dahi ulaşılamıyormuş.
Gruplarınızda bunu paylaşmanızda fayda var.

Hepimize geçmiş olsun.

hadi istanbulu anladım diyarbakırdayım yine arama yapamıyorum



vodafone bu arada