benim türk telekom çekmiyor ne arayabiliyorum nede aranabiliyorum bulunduğum bölge afyonkarahisar
Turktelekom kullanıyorum Ankaradayım mesaj dahi gitmiyor
masamın üzerinde 2 tane türktelekom hat telefon var, biri çalışıyor biri çalışmıyor. prime hizmetleri aradım acaba faturamı ödenmedi diye