Doğru bir uyarı tabi ki herkes birine ulaşmaya çalışıyor. İyi olduğunu öğrenince uzatmayıp kapatmak lazım. İyi misin? İyiyim. Bir sorun var mı? Yok. Tamam sonra konuşuruz deyip kapatmak lazım. Millet 15 dk konuşuyor fırsat bulmuş arıyor çocuklardan, eğitim durumundan, olası depremlerden, siyasetten her şeyden konuşuyorlar.