• 21-09-2019, 14:22:01
    #1
    Merhaba;

    Geçenlerde açtığım konuda baba olacağım tavsiyelerinize ihtiyacım var demiştim Şimdi Bebeğimin gazı için neler yapabilirim yardımınıza ihtiyacım var 2 kez doktora götürdük gaz ilacı veriyor ama bizimkinde hiçbir işe yaramıyor desem yeridir. Neler yapabiliriz?

    https://www.e-bebek.com/e-e-anti-kol...YaApHuEALw_wcB bu ürünü almak istiyorum. Bizimkinde şükür reflü yok ama iyi gelir mi veya böyle bir ürün kullandınız mı ? Doktoruna sorduk kullanabilirsiniz dedi.

    Akşam saatlerine kadar önerilerinizi bekliyor olacağım. Akşam e-bebekten satın almayı düşünüyorum bu ürünü.
  • 21-09-2019, 14:24:08
    #2
    Pek bilgim yok henüz baba değilim ama Allah analı babalı büyütsün.
  • 21-09-2019, 14:24:18
    #3
    Önerim Anannesi ve Babannesine sorun hocam. 😊
  • 21-09-2019, 14:24:58
    #4
    Kendi kendine bitmeden çözülmeyecek bir konu; emin olun. Herkes bulabildiği her yöntemi dener. Bebeğin gazı ve reflüsü için durum böyle. Gaz için yatak olmaz ama reflüsü varsa onun için olur. Yine de yatağı özel almak şart değil. O yatakların işi zaten bebeği belli bir eğimde yatırmak.
  • 21-09-2019, 14:25:26
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah analı babalı büyütsün hocam valla oğlum/kızım olsa tüm odayı gaz kaplatsa oturur miss gibi içime çekerim o baba olma duygusunu umarım bende bir gün yaşarım
  • 21-09-2019, 14:26:34
    #6
    Dostum benim ellerinden oper 4 yasinda bi oğlum var her cocukta gaz sorunu mevcut buda annelerin yedigi besinden kaynakli gaz yapici besinler yemedigi surece cocuklarda kolay kolay gaz sorunu meydana gelmez. Sonucta anne sutu ile beslenirler. Gaz sorunu varsa sirtini ovala yavas yavas o cocuk zorlansa dahi yinede gazini cikarir. Doktor deilim ama cocuk buyuttuk😁
  • 21-09-2019, 14:27:46
    #7
    GhostAngel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek bilgim yok henüz baba değilim ama Allah analı babalı büyütsün.
    Amin hocam Allah razı olsun.

    karamesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önerim Anannesi ve Babannesine sorun hocam. 😊
    Onlarda geçer geçer diyor hocam da geçene kadar baya bir problem oluyor bizimki için.

    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi kendine bitmeden çözülmeyecek bir konu; emin olun. Herkes bulabildiği her yöntemi dener. Bebeğin gazı ve reflüsü için durum böyle. Gaz için yatak olmaz ama reflüsü varsa onun için olur. Yine de yatağı özel almak şart değil. O yatakların işi zaten bebeği belli bir eğimde yatırmak.
    Valla hocam gazını çıkaramıyor baya çatlayana kadar ağlıyor elimiz kolumuz bağlı bir çözüm arıyoruz denemediğimiz birşey kalmadı diyebilirim.

    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah analı babalı büyütsün hocam valla oğlum/kızım olsa tüm odayı gaz kaplatsa oturur miss gibi içime çekerim o baba olma duygusunu umarım bende bir gün yaşarım
    Keşke bizimkinde de gaz sorunsuz olsa yani çıkarabilse ağlamasa problem yok. Odayı bırakın evin tamamında onun kokusu olsa sorun etmeyiz. Onun kokusuna kurban olurum ben.
  • 21-09-2019, 14:29:34
    #8
    biz bunu kullandık ve kullanıyoruz hocam gayet iyi geliyor bebeğe

  • 21-09-2019, 14:33:57
    #9
    Hocam biz gaz sorunu oldugunda yada agladiginda genelde tuvalet yapamamasina mide agrisina bagliyoruz, papatya cayi veriyoruz biraz tuvalet konusunda da gaz konusunda da rahatlatiyor, akabinde tutusunuza bagli olarak biraz karnina baski yapin hafif bir sekilde yuruyus yapin, gaz cikaracaktir yada tuvaletini rahatlikla yapacaktir. Bizim oglan da 3.aya girdi , allah anali babali buyutsun.