• 21-09-2019, 14:34:48
    #10
    Bizim Aslan parçalarına REZENE Çayı Yapıyorduk hocam.
  • 21-09-2019, 14:36:09
    #11
    SEO ve Google Ads Uzmanı
    Usta Ben 2 ilaç kullandım bebegim 3 buçuk aylik.nurse harveys ve bio gaia eczaneye danışırsan yardımcı olur ben doktor eczane danıştım bio gaia günde 5 damla nurse harveys günde sabah akşam 7 damla veriyordum
  • 21-09-2019, 14:37:14
    #12
    Dik duruyorsunuz, çocuk kucakta. Sırtına hafif vura vura, hop dikine diz çöküp çöküp kalıyorsunuz. Sonrası mı?

























  • 21-09-2019, 14:37:41
    #13
    Benim çocukta biogaia damla kullanıyorduk. Diğerlerinden biraz pahalıydı ama işe yarıyordu.

  • 21-09-2019, 14:47:14
    #14
    Usta Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin..
    O çocuğun gazı ilerleyen aylarda daha çoğalır 6 aylık oldum mu rahatlar.
    Sırtını ovun bebeğin. Rahatlatın öyle gazı çıkartır.
  • 21-09-2019, 14:55:17
    #15
    UnmoveD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum benim ellerinden oper 4 yasinda bi oğlum var her cocukta gaz sorunu mevcut buda annelerin yedigi besinden kaynakli gaz yapici besinler yemedigi surece cocuklarda kolay kolay gaz sorunu meydana gelmez. Sonucta anne sutu ile beslenirler. Gaz sorunu varsa sirtini ovala yavas yavas o cocuk zorlansa dahi yinede gazini cikarir. Doktor deilim ama cocuk buyuttuk😁
    Hocam gaz yapan yemekler yemiyor hatta yemek bile yemiyor nerdeyse, o dediklerinizi yaptık hocamda bir işe yaramadı :/ bende anlamadım.

    Minifirsat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz bunu kullandık ve kullanıyoruz hocam gayet iyi geliyor bebeğe

    Gaz ilaçlardan şuan iki tanesini kullandık ikisini de doktor yazdı bunu da sorucam eczaneden varsa alayım hocam.

    Bique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biz gaz sorunu oldugunda yada agladiginda genelde tuvalet yapamamasina mide agrisina bagliyoruz, papatya cayi veriyoruz biraz tuvalet konusunda da gaz konusunda da rahatlatiyor, akabinde tutusunuza bagli olarak biraz karnina baski yapin hafif bir sekilde yuruyus yapin, gaz cikaracaktir yada tuvaletini rahatlikla yapacaktir. Bizim oglan da 3.aya girdi , allah anali babali buyutsun.
    Bizde rezene çayı veriyoruz. Bu dediğinizi yaptım ama nafile. Amin Allah razı olsun.

    ByCiHaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim Aslan parçalarına REZENE Çayı Yapıyorduk hocam.
    Rezene çayı veriyoruz hocam teşekkür ederim.

    modamimoza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta Ben 2 ilaç kullandım bebegim 3 buçuk aylik.nurse harveys ve bio gaia eczaneye danışırsan yardımcı olur ben doktor eczane danıştım bio gaia günde 5 damla nurse harveys günde sabah akşam 7 damla veriyordum
    Eczaneye sorayım hocam şuanda kullandığım ilaçlar var.

    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dik duruyorsunuz, çocuk kucakta. Sırtına hafif vura vura, hop dikine diz çöküp çöküp kalıyorsunuz. Sonrası mı?

























    Çok güzel bir anlatım yapmışsınız Denedim hocam.

    dgnttnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim çocukta biogaia damla kullanıyorduk. Diğerlerinden biraz pahalıydı ama işe yarıyordu.

    Eczaneye bir sorayım da alayım hocam bi deneyeyim.

    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin..
    O çocuğun gazı ilerleyen aylarda daha çoğalır 6 aylık oldum mu rahatlar.
    Sırtını ovun bebeğin. Rahatlatın öyle gazı çıkartır.
    Amin Allah razı olsun. Hocam standart şeylerin hepsini denedik. Farklı birşeyler bulmam lazım.
  • 21-09-2019, 15:02:38
    #16
    Zeytin yağı ile gobegini sirtini ovalayip minik bacak hareketleri yaptiriyoruz . 3-5 dk sonra pirtliyor . Sonrasi misil misil uyuyor .
  • 21-09-2019, 15:22:04
    #17
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah analı babalı büyütsün hocam valla oğlum/kızım olsa tüm odayı gaz kaplatsa oturur miss gibi içime çekerim o baba olma duygusunu umarım bende bir gün yaşarım
    abi sence de biraz abartmıyormusun
  • 21-09-2019, 15:30:06
    #18
    Nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zeytin yağı ile gobegini sirtini ovalayip minik bacak hareketleri yaptiriyoruz . 3-5 dk sonra pirtliyor . Sonrasi misil misil uyuyor .
    Söylediği yöntemde doğru sayın hocamızın. Ayak hareketleri yapın ..yaptınız mı?
    Halen gaz var?
    Gaz damlası aldınız mı ?