Kolik mi acep. Ay çok zor. Allah yardımcınız olsun. Yeğenim ilk 3 ay nöbet şeklinde hep ağladı. Damla, mama değişimi, yatak döşek beşik her şeyi denedik. 3 aydan sonra kesildi. İlk 6 ay cidden çok çok çok zor. Eşiniz hiç yalnız kalmamalı. Onun psikolojisi inanılmaz olumsuz etkilenir. Tek çözüm duş ve sabır. Bol bol masaj ve araba gezisi.