Bebeğin Gazı için yardımınıza ihtiyacım var
54
●1.594
- 22-09-2019, 00:11:10Bütün cevapları okudum ama yazan olmamış çok ilginç. Bebekteki gaz probleminin en iyi ilacı annenin alacağı 1 çay kaşığı "çörek otu yağı". 1 çay kaşığı çörek otu yağı tüketen annenin ilk emzirmesinin akabinde bebekteki gaz problemi çözülmeye başlar ve bir kaç gün içerisinde gaz problemi kalmaz. Anneye döküntü, kaşıntı, alerji vb. yapmıyor ise çörek otu yağına belirli aralıklarla devam etmeli.
- 22-09-2019, 00:16:14Arkadaşlar yazmış ama bende belirteyim. Öncelikle annenin yediği yiyecekler çok önemli. Gaz yapıcı her besinden uzak durun. Rezene çayı vb. çaylar felan dikkat edin meme reddine neden olabilir. Çocuğu soyup bebek yapı veya zeytin yağıyla güzel bir masaj yapın. Bacaklarını içe doğru katlayıp karnını sıvazlayın. 5 dakika boyunca masaj yapın.
Dip not: anne her gün dut suyu tüketsin hem süte hem çocuğa iyi geliyor. - 22-09-2019, 01:49:52Bebeğinize niyetle nazar duası okudum şimdi, gözlerimden yaşlar aktı
Allah sağlıklı, hayırlı büyütmeyi nasip etsin.
- 22-09-2019, 01:59:59o reflü yatağı olmazsa olmazlardan, hemen her zaman kullanabiliyorsunuz şimdiye kadar parasını en çok hak eden ürün
gaz sorununu bizde yaşadık bazen yine yaşıyoruz. gaz problemini muskat çevizi ile çözdük ilaç vermek istemedik 3-4 günde bir yarım çay kaşığı sütüne karıştırdık. tabi her bebekte aynı etkiyi gösterirmi bilmem. Allah kolaylık versin
- 22-09-2019, 08:43:27Manuel destek olmanı tavsiye ederim. Küçücük bebeği şimdiden kimyasala boğma.
mızıklandığı zaman karın bölgesi ve göbişe güzelce masaj yap. ( Gidip bir hemşireden bu konu hakkında bilgi alın, sağlık ocağındaki ebeler bu işe yardımcı oluroyor. ) ayaklarını çok değil hiç zorlamadan aşağı yukarı yaptır.
omuzuna koy poposuna pıt pıt ve çıkar o az.
En önemlisi anne yediği içtiği şeylere çok dikkat edecek. Bebeğe gaz yapmayan gıdaları yiyecek.
Allah analı babalı büyütsün. - 22-09-2019, 15:25:05kiraz cekirdeklerinden olusan termos var fırında ısıtılıp bebeğin karın bölgesine konuluyor bir araştırın derim
- 22-09-2019, 16:07:41Üyeliği durduruldu30 günlük bir bebeğimiz var bizimde. Kolik sorunu var denemediğimiz mama damla kalmadı doktorun dediğine göre zamanla geçicekmiş beklemedeyiz.
Ama sakinleştirmek için yöntemler denedim gerçekden işe yarıyor denemeni tavsiye ederim.
https://www.youtube.com/watch?v=NNe_jHS4ou0
https://www.youtube.com/watch?v=DmYXsE7hdQU
Allah sağlıklı, hayırlı büyütmeyi nasip etsin.