Manuel destek olmanı tavsiye ederim. Küçücük bebeği şimdiden kimyasala boğma.

mızıklandığı zaman karın bölgesi ve göbişe güzelce masaj yap. ( Gidip bir hemşireden bu konu hakkında bilgi alın, sağlık ocağındaki ebeler bu işe yardımcı oluroyor. ) ayaklarını çok değil hiç zorlamadan aşağı yukarı yaptır.

omuzuna koy poposuna pıt pıt ve çıkar o az.

En önemlisi anne yediği içtiği şeylere çok dikkat edecek. Bebeğe gaz yapmayan gıdaları yiyecek.

Allah analı babalı büyütsün.