Dostum benim ellerinden oper 4 yasinda bi oğlum var her cocukta gaz sorunu mevcut buda annelerin yedigi besinden kaynakli gaz yapici besinler yemedigi surece cocuklarda kolay kolay gaz sorunu meydana gelmez. Sonucta anne sutu ile beslenirler. Gaz sorunu varsa sirtini ovala yavas yavas o cocuk zorlansa dahi yinede gazini cikarir. Doktor deilim ama cocuk buyuttuk😁