Bir yazılımcı nasıl bu kadar kazanır?
57
●4.889
- 12-09-2019, 23:03:45Yazılım, burada dönen 5 kuruşa wp hızlandırma, auto like bot, next next'lerle site kurmaktan ibaret değil. Örn Gelişmiş muhasebe yazılımları 3 kullanıcı hesabıyla kdv dahil yaklaşık 6.000TL. . Zamanında progress veri tabanına yıllık bakım bedeli 35.000$ vermiştik
- 12-09-2019, 23:12:12
- 12-09-2019, 23:17:10Yazılımcı derken 1 şirkette çalışan biri değildir. Şirket sahibidir ve zaten internet çağındayız. Bu işi bilenler iyi kazanıyor. En çok zenginlere bakarsanız hepsi internet zenginleridir. Yani şaşırılacak bir durum yok.
Türkiye'de tutulan işlevsel bir yazılımın sahibi ise ve 3-5 bin tane müşterisi varsa , yıllık 10-15 milyon TL kazancı olur zaten.
Gözünüz görmediği için size tuhaf geliyor. Herifler trilyonu aşmış. Milyar TLyi aşmış. Trilyonlara oynuyor
Ülke kuracak parası olan insanlar var.
- 13-09-2019, 00:28:25Yorumlarda bir çok kişi devlete dayanmıştır vb. gibi cümleler kurmuşlar. Gerçek mir yazılımcı için bence normal bir yaşam. Gerçek yazılımcı zaten her türlü script, uygulama yapıp köşeyi döner.
- 13-09-2019, 00:34:51Bütün bu anlattıkların hepsi nevşehirde mi oluyor?
Düşünsene yazılımcısın tonla para kazanıyorsun ve nevşehir'de eve 20 milyon veriyorsun. Ne ilginç - 13-09-2019, 00:45:442000'den once turkiyede devlet kurumlarina otomasyonu, elektronik faturalari gibi sistemleri duzenleyen bir sirket sahibi olan bir adamla konustum birkac ay once Ingilterede. Adam Turkiyede siz biraz ustte bahsettiginiz gibi bir hayati vardi. Cunku onlarda kurumlara milyon liralik sozlesmeler, vs vs yapmisti bundan 20-25 sene once.
Ve bu adam en son evini, Yahtini (evden cok daha buyuk bir yaht) vs hepsini satip Ingiltereye tasinmis. Ve burda da calismiyor, keyfine bakiyor. Turkiyeden gelen pasif gelirle takiliyor. Uzaktan da Turkiyedeki sirketi yonetiyor ucundan azicik, gerisini ordaki elemanlari hallediyor.
Bu sadece bir ornek. Basit birkac yazilip yapip abonelik usulu satan bir arkadas daha tanimistim 3-4 sene once. Ve aylik giderler cikarildiktan sonra aylik geliri net 80.000 GBP.
Adsense ile aylik 100.000 tl nin ustunde kazanan birkac kisi biliyorum*
*aramizdalar
dipnot: diger secenek ise bir belediye logosuna 500.000 fatura yazan bir sirketin sahibi de olabilir
- 13-09-2019, 01:03:16Şu işlere girip a.dult ve film işine bulaşmasaydık 10 sene önce bizde zengin olabilirdik belki kafa başka yerlere çalışmış. A.dult yasaklanmadan önce forumda herkes p...cuydu bir dönemler burada

Ülke kuracak parası olan insanlar var.