Yazılımcı derken 1 şirkette çalışan biri değildir. Şirket sahibidir ve zaten internet çağındayız. Bu işi bilenler iyi kazanıyor. En çok zenginlere bakarsanız hepsi internet zenginleridir. Yani şaşırılacak bir durum yok.

Türkiye'de tutulan işlevsel bir yazılımın sahibi ise ve 3-5 bin tane müşterisi varsa , yıllık 10-15 milyon TL kazancı olur zaten.

Gözünüz görmediği için size tuhaf geliyor. Herifler trilyonu aşmış. Milyar TLyi aşmış. Trilyonlara oynuyor Ülke kuracak parası olan insanlar var.